De specialist in tilliften, keukens, sanitair, toiletten en meubilair
Pronk ergo: mogelijkheden zonder beperkingen!
Laatste nieuws
Pronk ergo is al sinds 1990 uw partner op het gebied van woningaanpassingen.
Specialisten
Ergonomie is een kunst, een subtiele mix van vakmanschap en wetenschap. Mede dankzij nauwe samenwerkingsverbanden met revalidatiecentra en gespecialiseerde ergotherapeuten beheersen wij die kunst tot in de finesses. Onze ‘meesters’ ontwikkelen en ontwerpen de meest geavanceerde aanpassingen voor mensen met uiteenlopende functiebeperkingen. Vakkundig en professioneel. Wij zien enkel mogelijkheden, geen beperkingen.
Ons doel is om mensen zo lang mogelijk zelfstandig thuis te kunnen laten functioneren. Daarom is onze dienstverlening volledig afgestemd op mensen met een fysieke functiebeperking. Neem nu onze adviseurs. Veelal beschikken zij over ergotherapeutische, fysiotherapeutische of bewegingstechnologische achtergrond, zodat zij u deskundige en waardevolle adviezen kunnen geven over producten, mogelijkheden en eventuele bouwkundige aanpassingen. Tijdens een vrijblijvend huisbezoek worden uw wensen en mogelijkheden in kaart gebracht. Verder praten en ‘live’ ervaren kan altijd nog in de showrooms van Pronk ergo.
Pronk ergo: mogelijkheden zonder beperkingen!
Pronk ergo Totaal Concept
Voor een woningaanpassing aan de keuken, badkamer of slaapkamer heeft u vaak met verschillende partijen te maken. Een elektricien, een aannemer en diverse leveranciers. Met al die mensen moet u contact houden en alles afstemmen. Bij ons is dat niet nodig. U heeft één aanspreekpunt: Pronk ergo! Bij Pronk ergo heeft u uw eigen persoonlijke adviseur voor het gehele advies- en verkooptraject. De uitvoering van uw opdracht wordt gecoördineerd door onze planner. Dus ook voor al uw vragen na opdracht heeft u slechts 1 contactpersoon. Wij bieden u een totaalconcept van advies tot montage en zelfs service. Alles op 1 vertrouwd adres!
STAP 1:
Het eerste contact
STAP 2:
Huis- en showroombezoek
STAP 3:
Offerte op maat
STAP 4:
Opdrachtverstrekking
STAP 5:
Montage & Oplevering
STAP 6:
Servicecontract
VRAAG EEN GRATIS BROCHURE AAN
Voor het aanvragen van nadere informatie over onze producten kunt u onderstaand formulier invullen. Eén van onze medewerkers zal de gevraagde informatie binnen twee werkdagen naar u toesturen.
Zeer correct en netjes.
Een betere uitleg bij het inmeten van de voorziening. Niet zo’n hastig gedoe.
Jullie kunnen de communicatie tussen klant naar centrale naar medewerkers een heel stuk verbeteren.
Afwerking van de bestaande muur is niet mooi. Van te voren weten hoe de keuken geplaats gaat owrden en wat men zelf aan voorberieding moet doen.
Misschien een evaluatieformulier na enige tijd gebruik van keuken zodat ook garantie, probleemoplossing, service e.p.geevalueerd worden.
Fijne uitleg en er word goed naar je geluisterd wat je nodig hebt.
Hele vriendelijke mensen.
De montage, een derde partij, ging erg snel.
Onze pot diende aangepast te worden, de werkzaamheden hiervan word niet zo netjes achtergelaten. De vloer is vuil van boren en water. Ook bleef er een rioollucht hangen.
Meteen met Pronk gebeld en werd meteen opgepakt en geregeld.
Heel fijn.
Ook heel fijn is het zelf op je gemak uitzoeken en instellen van de spoel-föhnfunctie.
De samenwerking zou ik zeker aanraden.!
Als ik een punt mag noemen zou een controle over ( over de afmetingen) qua ombouw apparatuur in de toekomst van belang moeten zijn. Mijn combi-oven paste niet in de daarvoor bestemde ombouwkast. Dit is lastig voor de klant /monteurs.
Door de aanvrager = bouwver. Accolade zijn fouten gemaakt bij de aanvraag, want is “ergens” verkeerd gegaan tussen de instanties. Helaas is de afvoer niet goed aangelegd; water wil niet weg. Moet Accolade maar voor zorgen. (Ik ontdekte dat zaterdagmorgen toen ik voor het eerst keuken gebruikte.
Bij de installatie had de monteur buikgriep en kon daardoor niet adequaat functioneren. Er naar mijn inziens veel te weinig kastruimte is in verhouding tot de prijs van de keuken.
Ruimde niet alles op. Er werkten meerdere bedrijven aan mijn keuken waarna de tijden slecht werden doorgegeven ivm het thuis moeten blijven, erg slecht zelfs. Betere communicatie duidelijk laten weten waar klant aan toe is spoed als echt spoed behandelen.