Hoe kan ik een (of meerdere) artikel(en) retourneren?

Neem telefonisch contact met ons op via 079-3611340 en houd uw ordernummer bij de hand. Onze klantenservice zal dan een retourverzoek opstarten. Uiterlijk 14 dagen nadat u hebt aangegeven van uw koop te willen afzien, betalen we u terug, tenzij u het artikel nog niet retour heeft gestuurd. Hebben we uw artikel eerder ontvangen? Dan betalen we u uiteraard eerder terug.

Waar kan ik mijn artikel(en) voor retour afgeven?

Een artikel kunt u retourneren via:

  • Een brievenbus. Als het pakket door een brievenbus past, dan kunt u het verzenden via brievenbuspost. U verzendt dan zonder Track & Trace code en u kunt de bestelling niet volgen.
  • PostNL afhaalpunt. U ontvangt daar een verzendbevestiging met Track & Trace code waarmee u de zending kunt volgen. Bewaar deze bevestiging totdat u bericht krijgt dat de retourzending goed door ons ontvangen is.

De retourkosten vergoeden wij niet.