4 weetjes over de servicebeurt

Voor tilliften, maar ook voor toiletvoorzieningen en verstelbare keukens, hebben de meeste klanten een servicecontract bij ons afgesloten. Vier wetenswaardigheden over de jaarlijkse controle:

1. Lex en Ruben
Als u langer een Pronk ergo product heeft, dan kent u onze servicemonteur Lex vast. Lex is het grootste deel van de week op pad om storingen te verhelpen en servicebeurten uit te voeren. Inmiddels hebben we door heel Nederland en België zoveel producten staan, dat monteur Ruben ook 1 a 2 dagen per week op pad gaat om servicebeurten uit te voeren.

2. Regio
Onze producten worden gebruikt van de Waddeneilanden tot de Franse grens. Om die reden wordt elke dag een andere regio of gemeente aangedaan voor de servicebeurten. Daardoor kunnen er wel 10 adressen op één dag worden bezocht. Dat is ook de reden dat als u de geplande datum niet kunt, we meestal niet direct een nieuwe afspraak kunt maken.

3. Covid-19 uitstel
Veel gebruikers van onze producten hebben meer kans op complicaties als zij het coronavirus zouden oplopen. Om die reden hebben velen de servicebeurt afgelopen maanden moeten uitstellen. Nu de risico’s afnemen vragen zij om deze afspraken alsnog in te plannen. Dit is niet altijd op kort termijn mogelijk, omdat in de zomer- en herfstmaanden natuurlijk ook de contracten voor die periode uitgevoerd moeten worden. Wij zijn hard bezig de achterstand in te halen.

4. Aanwezig
Voor de servicebeurt is het niet noodzakelijk dat de gebruiker zelf aanwezig is. De controle is puur van het product zelf, inclusief bijbehorende onderdelen en accessoires. Vanwege de gezondheidsrisico’s raden wij zelfs aan om tijdens de controle niet in dezelfde ruimte te verblijven. Als dit niet mogelijk is, houd dan in ieder geval voldoende afstand.

Human Care Roomer